Napisik ; d

sobota, 10 marca 2012

PIerwsza dawka wklejek ; d

Siemka . Nazywam się Natalka . To mój 3 blog o wklejkach , ale niestety ; // Musiałam tamte usunąć bo ktoś mi się ciągle na nie włamywał . Wklejki które tu wstawia , robię sama ; > Bardzo proszę o nie usuwanie adresu tego bloga z wklejek robionych przeze mnie ! Liczę na wasze wejścia . ; )
I jeszcze coś :
W związku z tym że robię je sama , będę wstawiać po jednej lub dwie lub 3 . Max 3 . Chyba że będę miała więcej czasu to może będzie ich 5 : ) Lecz bądzcie wyrozumiali . Na jedną wklejkę poświęcam ok . godziny .

Dobra . Po co mam was zanudzać ? : P Oto pierwsze wklejki ; dd

 No dobra .. Myślę że to na tyle : D Teraz jestem w trakcie robienia kolnych , więęęc jak zrobie to wstawie do tego posta . a jutro już zrobię kolejny post z kolejnymi wklejkami ! NQ
Ide pracować nad wyglądem bloga : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz