Napisik ; d

sobota, 10 marca 2012

Opisy na NkTalk, pod zdj < :

Hej < 3

  Od teraz również z Natalką, prowadzę tego bloga ...

I od razu mam dla was prze ze mnie wymyślone opisy< :


Będzie z jakoś do 5 lub 10 xd

              1. Zawsze za Tobą!
                  Zawsze Przy Tobie!
                      Bo ty jesteś, mym skarbem ..


              2.Czasem mam taki stan, że wszystko głęboko mam...
                   Lecz dzisiaj nie jest tak ..
                     Bo Cb Misiu Mam !

                3.Kocham Was Wszystkie.
                    Kocham Tak Was!
                    Przy was zawsze będę, nie ucieknę nigdy w las !

                4. Nie obchodzi mnie,
                    co o mnie myślicie!
                      Czy mnie lubicie,
                      Czy nie nawidzicie !

                     5.My Heart Beats to the rhythm of your music..!
                           My Heart Beats When Your Here..!
                                 My Heart Beats Only For You..!


Za nie długo będzie więcej ! ^^


Dziś, może będzie też więcej wklejek ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz